آموزش کار با CALL FILE ها
مزایای استفاده از CALL FILE ها در استریسک
بگذارید در همین ابتدا یکی از نتایج هیجان انگیز یادگیری و آموزش Call File ( کال فایل ) ها را برایتان بازگو نمایم :
آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که تلفنتان زنگ بخورد و پس از پاسخ دهی با یک متن تبلیغاتی از پیش ضبط شده مواجه شوید ؟ این تماس ها همان تماس های خودکار تبلیغاتی هستند که در مراکز تلفنی , توسعه داده شده اند .
ما هم میخواهیم در پکیج آموزش Call File به توسعه و پیاده سازی همین کمپین های خودکار تبلیغاتی در مرکز تلفن های مبتنی بر استریسک بپردازیم . صد البته بهره برداری و استفاده از Call File ها فراتر از ساخت این گونه کمپین ها ی تبلیغاتی بوده و خدمات ویپ استفاده های هیجان انگیز تر دیگری هم خواهد داشت . پس با ما همراه شوید .
پکیج آموزش CALL FILE و تماس خودکار مناسب چه افرادی می باشد ؟
- علاقه مندان به یادگیری مباحث VOIP
- علاقه مندان به توسعه استریسک و برنامه نویسان سیستم های تلفنی
- مدیران و کارشناسان IT و شبکه
- مدیران و کارشناسان تبلیغات و فروش
- مدیران و کارشناسان واحدهای پشتیبانی و خدمات پس از فروش
سرفصل های پکیج آموزشی کار با CALL FILE ها و ایجاد تماس های خودکار
- معرفی Call File ها و انواع جریان های اجرایی در آن
- بررسی ساختار یک Call File
- بررسی نکات مهم و عیب یابی در حین کار با Call File ها
- معرفی دستورات لینوکس که در پیاده سازی سناریوها از آن ها استفاده خواهد شد (chmode , touch ,….)
- پیاده سازی ۲ مثال با ۲ جریان اجرایی مختلف
- ساخت یک کمپین تبلیغاتی و تماس خودکار
بررسی سناریوی موجود در این بسته آموزشی
ماژول تولیدی در این سناریو در یک زمان مشخص با یک گروه از مشتریان ما تماس خواهد گرفت و یک پیام تبلیغاتی را برای آن ها پخش خواهد کرد .
نکات مهم و کاربردی در پیاده سازی سناریو :
- زمان مورد نظر میتواند هر زمانی در حال و آینده باشد .
- ماژول تولیدی شماره تلفن مشتریان فرضی را از یک فایل متنی که به آن داده خواهد شد استخراج کرده و سپس به برقراری تماس با مشتری اقدام خواهد کرد .
با خریداری بسته آموزشی کار با CALL FILE ها چه مزایا و امتیازاتی نصیب من میشود ؟
- ۹۳ دقیقه فیلم آموزشی با کیفیت برای کار با Call File ها
- جزوه آموزشی , شامل کل مباحث عنوان شده در این آموزش در قالب یک فایل Power Point و یک فایل PDF
- تمامی کدهای تولید شده در سناریوها ی پیاده سازی شده در این آموزش تحت قالب یک فایل PHP
- پشتیبانی فنی به صورت تلفنی و یا تیکت با کارشناسان فنی ویپینگ برای مدت زمان ۱ ماه پس از خرید این پکیج
آیا این بسته آموزشی شامل گارانتی هم میشود ؟
صد در صد بله :
چنانچه به هر دلیلی پس از خریداری این بسته آموزشی , این آموزش را کم کیفیت ارزیابی کردید و خدمات voip یا آن را مطابق سرفصل های عنوان شده مشاهده نکردید , فقط کافیست با واحد پشتیبانی ویپینگ تماس حاصل فرمایید تا وجه پرداختی بدون هیچ گونه سوالی به شما عودت داده شود .
حرف آخر
در نهایت به شما پیشنهاد می کنم اگر به دنبال یک آموزش با کیفیت و پروژه محور برای یادگیری کار با Call File ها هستید , بدون شک این محصول همانست که دنبالش بودید ; فقط کافیست شروع کنید .